Najave događaja

Najave događaja

Tematska otvorena vrata u Užicu - Kako obezbediti efikasnost i pravičnost u izvršnom postupku?

 

 

 

Ponedeljak, 24. februar 2020. godine
Vreme: 16.00 - 17.30 h
Mesto: Osnovni sud u Užicu, biblioteka
Adresa: Nade Matić 4

 

Potvrdi svoje učešće do nedelje, 23. februara 2020. godine, na e-mail prijava@yucom.org.rs ili telefonom na broj 018/306975

 

U saradnji sa Vrhovnim kasacionim sudom i Osnovnim sudom u Užicu, od juna 2019. godine, redovno se, tri puta godišnje, održavaju Tematska otvorena vrata. Ona predstavljaju otvoreni forum za diskusiju sa građanima o načinu rada njihovog suda. Na taj način građani će imati priliku da upoznaju sud iz drugačije perspektive i kroz dijalog sa predstavnicima pravosuđa reše brojne dileme koje imaju kao realni ili potencijalni učesnici u sudskom postupku.

 

 

15.45 – 16.00 -  Registracija učesnika i učesnica

 

I DEO

 

Kako obezbediti efikasnost i pravičnost u izvršnom postupku? 

Moderatorka       Snežana Bjelogrlić, Predsednica Osnovnog suda u Ivanjici i Predsednica Društvo sudija Srbije

 

 

 

16.00-16.20       Nova uloga sudova u izvršnom postupku – glavni izazovi
                          Slovenka Popović, sudija Osnovnog suda u Užicu

 

 

16.20 -16.40      Šta građanima donose izmene i dopune Zakona o izvršenju i obezbeđenju – dosadašnja iskustva javnih izvršitelja
                         Javni izvršitelj TBD

 

 

16.40 – 16.50    Uloga organizacija civilnog društva u ostvarivanju efikasnosti i pravičnosti u postupku pred sudom
                          Zlata Đorđević, Transparentost Srbija

 

 

16.50 – 17.00   Dostupnost informacija građanima o izvršnom postupku
                         Sonja Prostran, viša pravna savetnica, USAID Projekat vladavine prava

 

 

II DEO

 

17.00 – 17.30     Diskusija i pitanja građana

17.30                    Posluženje

Prijavite se

Pretraga

Alati Pristupačnosti