Tematska otvorena vrata u Ivanjici - Kako obezbediti efikasnost i pravičnost u izvršnom postupku?

 

 

 

Ponedeljak, 25. novembar 2019. godine
Vreme: 17.00 - 18.30 h
Mesto: Osnovni sud Ivanjica, sudnica broj 5
Adresa: Boška Petrovića 9

 

Potvrdi svoje učešće do nedelje, 24. novembra 2019. godine, na e-mail prijava@yucom.org.rs ili telefonom na broj 018/306975

U saradnji sa Vrhovnim kasacionim sudom i Osnovnim sudom u Ivanjici, od juna 2019. godine, redovno se, tri puta godišnje, održavaju Tematska otvorena vrata. Ona predstavljaju otvoreni forum za diskusiju sa građanima o načinu rada njihovog suda. Na taj način građani će imati priliku da upoznaju sud iz drugačije perspektive i kroz dijalog sa predstavnicima pravosuđa reše brojne dileme koje imaju kao realni ili potencijalni učesnici u sudskom postupku.

 

 

16.45 – 17.00 -  Registracija učesnika i učesnica

I DEO

Kako obezbediti efikasnost i pravičnost u izvršnom postupku? 

Moderatorka       Snežana Bjelogrlić, Predsednica Osnovnog suda u Ivanjici i Predsednica Društvo sudija Srbije

 

 

17.00-17.20       Nova uloga sudova u izvršnom postupku – glavni izazovi
                          Milan Lugić, Sudija Osnovnog suda u Ivanjici

 

17.20 -17.40      Šta građanima donose izmene i dopune Zakona o izvršenju i obezbeđenju – dosadašnja iskustva javnih izvršitelja
                          Milanka Savić, Javni izvršitelj za područje Višeg i Privrednog suda u Čačku

 

17.40 – 17.50    Uloga organizacija civilnog društva u ostvarivanju efikasnosti i pravičnosti u postupku pred sudom
                          Natalija Šolić, advokatica, Komitet pravnika za ljudska prava - YUCOM

 

17.50 – 18.00   Dostupnost informacija građanima o izvršnom postupku
                         Dušan Petrović, direktor za monitoring, evaluaciju i istraživanja USAID Projekat vladavine prava

 

 

II DEO

18.00 – 18.30     Diskusija i pitanja građana

18.30                    Posluženje

Prijavite se

Pretraga

Alati Pristupačnosti